Return and Complaint
Pokud nejste s nákupem plně spokojeni, můžete zboží jednoduše vrátit během 14 dnů od data doručení zásilky. Vrácené zboží musí být v původním stavu, v původním obalu, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem.
POZOR Výrobky, které byly používány nelze vracet!
POSTUP PŘI REKLAMACI:
1. Vytiskněte si reklamační formulář, který naleznete zde.
2. Formulář vyplňte, podepište a přiložte do balíčku.
3. Zboží zabalte nejlépe do původního obalu, popřípadě do takového, aby se s ním při přepravě nic nestalo. Do balíčku vložte spolu s vyplněným formulářem a zašlete zpět na adresu:
Magdalena Růčková,
Červená cesta 1200,
686 04, Kunovice.
Pokud se rozhodnete zboží zaslat přes Zásilkovnu, stačí navštívit jakékoliv podací místo a obsluze nahlásit následující vratkový kód: 98598007.
4. Jakmile balíček obdržíme, reklamaci prověříme a nejpozději do 30 dnů dle zákonné lhůty vás o reklamaci budeme informovat.
Jaká práva mám při reklamaci?
Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.
Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).
Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na: info@arganacosmetics.cz