Return and Complaint

Pokud nejste s nákupem plně spokojeni, můžete zboží jednoduše vrátit během 14 dnů od data doručení zásilky. Vrácené zboží musí být v původním stavu, v původním obalu, s případným příslušenstvím a příbalovým letákem.

POZOR Výrobky, které byly používány nelze vracet!

POSTUP PŘI REKLAMACI:

1. Vytiskněte si reklamační formulář, který naleznete zde.

2. Formulář vyplňte, podepište a přiložte do balíčku. 

3. Zboží zabalte nejlépe do původního obalu, popřípadě do takového, aby se s ním při přepravě nic nestalo. Do balíčku vložte spolu s vyplněným formulářem a zašlete zpět na adresu:

Magdalena Růčková,

Červená cesta 1200,

686 04, Kunovice. 

Pokud se rozhodnete zboží zaslat přes Zásilkovnu, stačí navštívit jakékoliv podací místo a obsluze nahlásit následující vratkový kód: 98598007.  

4. Jakmile balíček obdržíme, reklamaci prověříme a nejpozději do 30 dnů dle zákonné lhůty vás o reklamaci budeme informovat. 

Jaká práva mám při reklamaci?

V případě vady zboží Vám bude následná kompenzace zprostředkována formou poukazu či výměny za jiné zboží. Pokud jde o významnou vadu, můžete odstoupit od kupní smlouvy. V takovém případě nám zboží zašlete zpět a my Vám uhradíme celou zaplacenou kupní cenu.

Odpovídáme za vady, která má zboží při dodání a které se na něm v průběhu následujících 24 měsíců projeví. Neneseme však odpovědnost za nově vzniklé vady, zejména pokud vznikly nevhodným užíváním. U použitého zboží neodpovídáme za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které mělo použité zboží při převzetí vámi. V případě zboží s vyznačenou dobou použitelnosti odpovídáme také za to, že dané zboží bude po tuto dobu způsobilé k užití.

Upozorňujeme, že zvýšenou citlivost či případ alergické reakce na dodané zboží nelze samu o sobě považovat za vadu zboží. Stejně tak za vadu zboží nelze považovat nedostatky v dárcích a jiném bezúplatném plnění, které poskytujeme nad rámec Vaší objednávky. Obrázky zboží v našem internetovém obchodě mají ilustrativní charakter a nepředstavují závazné zobrazení vlastností zboží (obal zboží se může například lišit z důvodu změny obalu výrobcem).

Veškeré dotazy ohledně reklamace Vám rádi zodpovíme, pokud nás kontaktujete na: info@arganacosmetics.cz